The 9 great walks - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Tamme Boekema - WaarBenJij.nu The 9 great walks - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Tamme Boekema - WaarBenJij.nu

The 9 great walks

Door: Tamme

Blijf op de hoogte en volg Tamme

27 April 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vandaag heb Ik afscheid genomen van Mijn mede fruitplukkers, en heb Ik Tauranga verlaten. Ik Ben al bijna 2 maanden in new zeeland en dat betekent dat Ik nog 3 maanden over heb om te reizen. Om in deze resterende tijd zoveel Mogelijk van de nieuw zeelandse natuur te zien heb Ik besloten om the great walks Te gaan doen. Dit zijn wandelingen door National parks en natuurgebieden die meerdere dagen duren. (Je overnachten in hutten langs het parcours.) Ik verblijf momenteel in Rotorua om transport te vinden naar Mijn eerste great walk.

Tijdens mijn verblijf in Tauranga heb Ik naast het kiwi plukken veel leuke dingen gedaan en mensen ontmoet. In het weekend gingen we meestal naar het ferguson park om te voetballen/rugbyen met Als afsluiting een barbecue. Ik Ben naar hobbiton geweest, een frans kaartspel geleerd, daarintegen gefaald hen te leren klaverjassen, voor het hele hostel een pannekoeken dinsdag ingesteld en nog veel meer. Terugkijken heb Ik een erg leuke tijd in Tauranga gehad en Ik Ben erg benieuwd naar de great walks

Groeten uit Nieuw-zeeland,

Tamme

  • 27 April 2014 - 10:49

    Marijte Boekema:

    Gaaf Tamme dat je gaat lopen door de wildernis.
    Geniet ervan en zoek maatjes om mee te lopen.
    En neem genoeg water en eten mee!

    Groetjes mams

  • 27 April 2014 - 15:12

    Nynke En Bert:

    Hi lieve Tamme, superleuk te lezen wat je gedaan hebt en vooral wat je ook nog gaat doen!
    Heel veel genieten gewenst van Bert en mij.
    Liefs Nynke en Bert oet Grunn

  • 27 April 2014 - 20:55

    Jac. En Eva:

    Ha Tamme, leuk om weer wat van je te horen. Wat gaat de tijd snel als je er alweer twee maanden op het zitten! Prachtig dat je de wandelingen gaat doen, daar ga je zeker van genieten. Hartelijke groeten uit Putten.

  • 28 April 2014 - 11:33

    Minke Boekema:

    hoi Tamme.......

    Fijn weer iets van je te horen....je kunt nu zeker geen kiwi meer zien....
    En dan een nieuw avontuur...geweldig....veel plezier...'

    Liefs Oma.......

  • 28 April 2014 - 12:43

    Jose:

    Ha broeder!
    Dat klinkt goed! :) Veel plezier met de wandelingen! Is vast super mooi!!
    Liefs en een dikke kus (of mag dat niet op je blog (a))
    José

  • 29 April 2014 - 11:55

    Ali:

    Hey Tamme,
    Leuk hoor. Je maakt toch wel een paar mooie foto's voor ons?
    groet,
    Ali

  • 29 April 2014 - 11:55

    Ali:

    Hey Tamme,
    Leuk hoor. Je maakt toch wel een paar mooie foto's voor ons?
    groet,
    Ali

  • 30 April 2014 - 09:56

    Opa Brandsma:

    Beste Tamme , fijn dat ik weer iets van je heb gehoord heb .Ik vind het dapper dat je zo'n tocht gaat maken. Wees wel heel voorzichtig Hartelijke groet van Oma en Opa Brandsma.

  • 01 Mei 2014 - 11:54

    Nico En Cobie:

    He, Tamme....

    Goed wat van je te horen.
    Fijn dat je het naar je zin hebt.
    Veel pleezier met je nieuwe avonturen, we horen wel hoe het verloopt.

    Doeg nicobie

  • 04 Mei 2014 - 16:05

    Jac. Meter:

    Beste Tamme,

    Nog even een aanvulling op ons eerste korte bericht. Klinkt alsof de eerste maanden prima zijn verlopen, leuke contacten, lekker gewerkt, ook in de vrije tijd gezelligheid gecreëerd met anderen en nu dan "de Natuur in". Prachtig vooruitzicht, wij weten dat de Nationale parken de moeite waard zijn en wij hebben stukken van je wandeling gelopen, absoluut de moeite waard. Wij merkten op dat het geweldig is om de complete trails te lopen (van a naar b), dan beleef je de natuur en de omgeving nog intenser. Jij gaat dit nu dus doen: bofkont. Hele goede tijd toegewenst, ben benieuwd naar je natuurervaringen (zeehonden, kiwi's, pinguïns etc.). wij horen het wel en genieten op afstand mee.

    toi toi,

    Eva&Jac.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Tamme

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 3169

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 06 Augustus 2014

Backpacken Nieuw Zeeland

Landen bezocht: