Hong Kong en aankomst in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Tamme Boekema - WaarBenJij.nu Hong Kong en aankomst in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Tamme Boekema - WaarBenJij.nu

Hong Kong en aankomst in Nieuw Zeeland

Door: Tamme

Blijf op de hoogte en volg Tamme

06 Maart 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Na een erg lange zit van elf uur kwam ik dan eindelijk aan in Hong Kong. Ik werd van het vliegtuig opgehaald en bij mijn hotel afgezet. Het hotel was erg luxe en het enige nadeel daaraan was dat het goedkoopste avondmaal 50 euro was. ik heb maar ergens anders als avondeten een sandwich gehaald.

De volgende dag heb ik meegedaan met een city tour, ik was samen met een groep engelsen en al snel werd ik "Tommy" genoemd omdat Tamme voor hen niet uitspreekbaar was. De tour was erg leuk en na de citytour werd ik naar het vliegveld gebracht. Het was even goed zoeken, want ik vind hong kong airport erg onduidelijk, maar alles ging goed en na weer 11 uur vliegen gister aangekomen in nieuw zeeland! :) vandaag uitgerust en wel naar jobcentre toe en Auckland verkennen.

  • 06 Maart 2014 - 21:53

    Stefan:

    Klinkt allemaal erg leuk vriend
    Nog veel plezier Tommy
    ;)

  • 06 Maart 2014 - 21:56

    Marijte:

    Hey Tamme/Tommy,

    Gaaf dat je Hong Kong hebt gezien. Heb je ook foto's gemaakt?
    En nu gaat het New Zeeland avontuur beginnen. Heb je al eten klaar gemaakt?
    Heel veel plezier en ik hoop dat je veel leuke aparte mensen zult ontmoeten.
    Liefs mams

  • 06 Maart 2014 - 22:38

    Eva:

    Wat leuk om te horen dat je er nu bent. Het is een lange reis maar dat is het waard en je jetlag heb je vast zo achter de rug. Geniet ervan!
    Groetjes, Jac en Eva

  • 07 Maart 2014 - 00:03

    Marit:

    Hee Zwam, dat klinkt echt super cool!
    Stak je een meter boven de Chinezen uit?
    Enjoy :D

    Groetjes van je zussie

  • 07 Maart 2014 - 08:06

    Dick Boekema:

    Hoi Tamme,
    Je zit nu aan de andere kant van de wereld, veel verder weg dan ik ooit van huis ben weg geweest ! Valt het tegen of mee die jet-lag na 2 keer 11 uur vliegen ? Stoer dat je ook nog in Hongkong bent geweest, nog iets herkend van de Mol ? Nou, geniet van Nw-zeeland, maak er iets moois van ! Groetjes, pap.

  • 07 Maart 2014 - 08:41

    Jose:

    Veel plezier met de verkenningstocht vandaag :) Enjoy xx

  • 07 Maart 2014 - 09:54

    Monica En Jan:

    Heey Tommy,
    Dat klinkt al heel avontuurlijk! Geniet van je verder avontuur van 5 maanden. Beetje jaloers is denk ik iedereen wel:)
    groeten Jan, Monica en de rest

  • 07 Maart 2014 - 11:15

    Jac. Meter:

    Hoi Tamme,

    Lange reis, maar je moet er iets voor over hebben, ben je al gewend aan het tijdsverschil? zijn benieuwd hoe je nu verder gaat reizen. Goede tijd toegewenst.
    Eva&Jac.

  • 07 Maart 2014 - 17:25

    Minke:

    hoi Tamme...ook al een nieuwe naam....we houden het hierbij hoor!!
    Welkom in Nw.ZEELAND... EEN LANGE REIS...EN NU KOMT HET...
    Fijn, dat je er bent...heel veel plezier en geniet van de vele nieuwe dingen.

    Zag op TV, dat in Wellington ze de lekkerste koffie hadden...

    Bedankt voor dit schrijven........Oma Boekema.....

  • 07 Maart 2014 - 17:31

    Nynke:

    Ha die Tommy!!!! Ook een leuke naam! Helemaal aan de andere kant van de wereld, wat super dat je dat meemaakt jongen! Geniet van alles wat erop je af komt. Leuk het verslag zo te lezen. Ook veel groeten van Bert en dikke kus. Nynke groet'n uut Grunnn.

  • 07 Maart 2014 - 22:32

    Tamme Boekema:

    Hallo iedereen,

    Ik ben al helemaal gewend aan de nz tijd, ik ben niet overdag gaan slapen of dat soort dingen. Dus dat zal hebben geholpen. De beste koffie is in Wellington? Dat ga ik zeker proberen :) maar eerst reis ik naar het noorden. Dus tegen de tijd dat ik het geproefd heb bericht ik het wel ;)

    Gr, Tamme

  • 08 Maart 2014 - 11:45

    Gerco:

    Tammee!
    Klinkt goed allemaal ;)
    Have fun daar :)

    Greetings from Putt'n

  • 11 Maart 2014 - 19:02

    Nico En Cobie:

    Hoi Tamme,

    Super leuk joh!
    En fijn dat je geen moeite hebt met het omschakelen van de tijd.
    Geniet van elke dag en spring niet in 7 sloten tegelijk....
    1 sloot per dag is genoeg (geintje).

    Doeg,
    Nico en Cobie

  • 13 Maart 2014 - 14:04

    Ali:

    Hey Tamme,
    Went het een beetje? En zijn ze er inmiddels achter dat je echt Tamme Boekema bent? Wat een gedoe. Hopelijk kun je nu inmiddels gaan en staan waar je wilt.
    Succes met het zoeken naar een baan.
    groet,
    Ali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Tamme

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 3170

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 06 Augustus 2014

Backpacken Nieuw Zeeland

Landen bezocht: